pátek 11. listopadu 2016

Prase melancholik

In opera and musical theater, a hooker with a heart of gold is most often portrayed by a mezzo-soprano // Pár dní sem trochu chlastal. Asi bych měl lehce zvolnit, vona taková krev ve zvratkách je prej varovnej signál. ("Ráno sem vysral kýbl krve"). // "Vy máte dneska nějakou dobrou náladu." - "já mám dobrou náladu vždycky" // "tak co to bude, pane redaktore?" // Pegging Spit: When a guy has a 2-girl 3some, but makes them both wear strap-on penises. This originated in Brazil, where the move is known as the AlJardino. // Jasan Bonuš. // "já mám pocit, že seš hrozný prase. já teda taky." - "co tim myslíš?" "že vopícháš všechno, co můžeš" - "všechno, co chci. to je rozdíl". // "Budějovická, to je jeden z nejkrásnějších prostorů v Praze"// Lhaní. Veřejně. Neveřejně. Do ksichtu. Skrytě. Sobě. Všem. Politika. // Pár setkáních. // Arschloch. // Masaryk in Wien war noch kein Arschlosch vs. Schon in Wien war Masaryk ein Arschloch // Spoutej mě a vezmi bič // Jak jsem se stal čínským agentem. // začal píchat svojí koncipientku, koupil jí byt za osm milionů a před vánocema opustil manželku i se dvěma malýma dětma. teď jí neplatí alimenty, protože se tváří, že vydělává pět tisíc měsíčně, a tvrdí, že ho živí jeho přítelkyně (z toho platu koncipientky, kterej jí ovšem vyplácí von) // "taky mám kamarádky, co spěj s klukama, jejichž ženy jsou těhotný, ale přijde mi to nechutný" // Gross Stadt Rhythmus.

Žádné komentáře:

Okomentovat