pátek 8. prosince 2017

Richard Samko Jamrtále

Když sem se stěhoval do Fesselu, měl jsem na rtech žertovnou průpovídku, že je to kvůli tomu, abych Kesselovi zničil život. // Ve skutečnosti zničil Kessel život mně. // Jeho svobodná existence, nezatížená závazky, závislostmi a zaměstnáním, byla pro mě příliš lákavá. // Jeho permanentní pobývání doma ve Fesselu, narušované pouze občasnými pochůzkami po Fesselu, jeho vysedávání ve fessel-kiezkneipe Beim dicken, mně vábily s přitažlivostí sirén. // I já jsem se stáhl do Fesselu, přestal jsem ho opouštět a přestal jsem docházet do úřadu; Fessel se mi odměnil hlubokými duchovními prožitky. // Dostavily se halucinace, dekadence a chudoba. // Kessel žije stále spokojeným životema vysmívá se mi hesly jako "jakto, že ještě nejsi troska?"

Žádné komentáře:

Okomentovat