neděle 11. června 2017

Jaký ty máš vlastně ambice?

Po osmi letech - na stejném bodě? // Možná nimární se v citečích, možná přebujelá sebelítost, možná jen stud a nechuť // Ono samozřejmě je to všechno jedno, ale bohužel zároveň nelze říct mně je všechno jedno // Jak rád bych // Procházky známými a méně známými krajinami, pot // Večírky, které vlastně nestály za to // Kluci z ulice Vyhoření // Velká divočina. Cesty // "Měl bys konečně začít něco dělat!" řekla mi (před třemi lety?) Nepopsatelná. Nezačal jsem. Krok do neznáma...? // Hledání alternativ, hledání síly. // Občas si, z nostalgie, čtu starý příspěvky na blogu, občas, z nostalgie, ovšem též pro pobavení a načerpání sil, čtu starý příspěvky na Válcově blogu. A občas, z .., pro... a pro..., zajdu i do Václovy sekce "starý blog". // Před dvěma lety umřel James Last, před dvěma lety jsem vešel do Listu živitelky, před třemi lety jsem udělal (možná dvojí?) profesní salto mortale, před třemi lety jsme se dali dohromady s J. a před rokem se rozloučili. // Před osmi lety jsem začal "utíkat". // Před sedmi jsem začal být nějakou dobu šťastný, před pěti jsem zažíval nejexcitovanější (a dodnes nejcitovanější) časy. Před deseti lety jsme založili Marinádu d.a., Sekvestory n.ž. a byl jsem poprvé v Rumunsku, před devíti jsme byli poprvé v Berlíně a taky na Magistrově svatbě. // Před rokem se B. a R. přistěhovali do Sdružení, a já pár tejdnů po nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat