neděle 22. listopadu 2015

Ještěže nežárlim.

Zdál se mi tuhle sen. V místnosti (šlo o nějakou pracovní záležitost, schůzi) byly mezi jinými dvě holky, s nimiž oběma jsem právě v tý době něco měl - ostatní to nejspíš nevěděli a ony dvě vzájemně nejspíš rovněž ne. Kromě toho byly obě zřejmě těhotný. Měl jsem z toho po probuzení ještě dlouho takový radostný pocit. // Střídání dívěk v malém kolektivu přátel aneb Směšné lásky a nejen doktor Havel po více než dvaceti letech. // Tvůrkyně po deseti letech. // Dozvuky posledního vystoupení dua Icebreakers, silná popularita. // Hrozně rád vidim tě vidim! // Malá merenda v klubu U Tlustýho. // Dlouhé hovory s Brodskou. Tou herečkou. // Anál mám ráda, ale bolí mě to. // Ty to žiješ. // "Ale šukat spolu nebudeme. I když..." // Beneš i Masaryk byli až do května 1926 pro jistou formu oktroje, než došlo v sousedním Polsku k vojenskému převratu.

Žádné komentáře:

Okomentovat