neděle 14. září 2014

Když v tom zustaneš sám, už nejsi mučedník, ale vůl.

Pár večerů v Zenitu, pár odpolední v Zenitu, nějaký to dopoledne v Zenitu. // A taky jinde. // Brňáci všude. // Pár redakcí. // Veselý setkání, pěkný dohody, jiný špatný konce. // Ženský, který si stěžujou, že s nima chlápek tráví málo času. Je jich hodně//. Jak řiká VK, "jsou příjemný momenty, ale za cenu nutnosti konstantní pozornosti" // Rodinné sledování tv reportáže o tom, že ubývá dárců krve. "My homosexuálové máme zakázaný darovat krev". // Myslel jsem, že je to jen kec, ale Johanna tvrdila, že to četla i ve formuláři. // Spousta motivujících nápadů a plánů, na druhé straně nechuť ke všemu. Holt jako v životě. // Chtěl bych, aby bylo jaro a já byl u curyšskýho jezera. // Při druhym jetí seriálu na L-: kromě jinýho jsem začal mít rád B. // Už dlouho žádný fakt silný divadlo. // a vlastně nic moc silnýho. // "Fick mich!" fakt se to řiká. Nevěřil jsem, dokud... atd.

1 komentář:

  1. Nevím, jestli je to zakázaný. Mám pocit, že v předodběrovým dotazníku bývala otázka "Pro ženy: měla jste sex s mužem, který měl pohlavní styk s jiným mužem? " Nebo tak nějak. Teď to tam ale nevidim. Ten dotazník je celý republice stejnej.

    OdpovědětVymazat