čtvrtek 2. ledna 2014

Skvělé vlastnosti sektu

s jednou knihou, jež mě eminentně zajímala svým předmětem, jsem si nechal poslat ještě jinou, rovněž non-fiction, která mě čímsi zaujala snad v názvu nebo kdoví, neboť autora neznám a jejím předmětem jsme se nikdy nezabýval. // Když dorazila, napadlo mě podívat se, kdo ji vlastně překládal, s touto jazykovou specializací mám pár známých. // a vskutku. // překladály to dvě ženy, ukázalo se, první znám. // a druhou taky. // obě už se jmenují jinak, to je ta děsivá móda vdávat se a měnit si příjmení. // přesto že jednu jsem neviděl dobré tři roky, druhou snad pět let, znal jsem i tato nová příjmení, vlastně jsem si vybavil další podrobnosti. // ani jednu jsem nepoznal v biblickém slova smyslu. // s tou druhou jsem se znal málo, pojila nás vška jistá intenzivní týdenní pracovní zkušenost; to se nezapomíná, i když kamarádi jsem nikdy nebyli a pak už jsem jí viděl sotva dvakrát třikrát. // ta první, to je jiný příběh - nikdy to nepřekročilo platonický rámec, ale zpočátku se mi hodně líbila. // a byla správná i jinak, tudíž jsme si jeden čas celkem dost často povídali, snad i na seminářích se vídali aj. // ona je vlastně autorkou termínu "rozvodový vánoce" // a zbytek je historie. // respektive historka. // no a pak mi došlo, že má vlastně dneska narozeniny - 2. ledna, to si člověk zapamatuje. // a zrovna kulatý. // ale aby to nebylo tak dokonalý, a to už si musel najít, ta druhá nakonec není ta, za níž ji pokládal a musel uznat omyl. nechal se svést kombinací ne zcela obvyklého studijního onboru a už vůbec ne obvyklého dívčího jména, jenže chyba lávky.

Žádné komentáře:

Okomentovat