úterý 24. září 2013

Einfach alles anderes.

Co je nejlepší na Holešovicích? Ten výhled na Žižkovskej fakáč. // Co je nejlepší na vchodu do baráku? Ty dřevěný poštovní schránky, a především hospoda U pivovaru hnedle naproti. // Co je horšího než blazeovaný manželský pár? Blazeovaný pozér, co se bere tááák vážně a dokonce mu to ještě nějaký lidi kolem žerou. // Zjistil jsem, že mě moc nebaví seznamovat se s novými lidmi. // Seděl jsem tam, tváří v tvář frustrátům, kteří už snad ani nenadávali na svět a nespravedlnost a neuplatňovali žádné nároky na sociální a kulturnější společnost, ale jen a jen se sobecky nimrali ve svých trápeních znuděnosti a (asi arogantně a stejně pozérsky a blazeovaně) jsem se usmíval, říkal si i jim "jsem spokojenej" a vědět, že je to pravda. // Život je žůžo, když na to přijde. // Šokující výsledek debaty o vztazích : (A) "rozejít se, když tě vztah ničí a tíží je přece v pořádku, přichází úleva a štěstí" (B) "když myslíš, že je tak jednoduchý si někoho novýho najít..." // COŽE???!!!// Ještě stále je co se učit. // A nezapomeň, že úkolem novináře je psát pravdu. Pravdu o lidech, který nemáš rád.

1 komentář: