sobota 24. srpna 2013

Vrátil jsem služební zbraň, odznak a průkazku, vyklidil skříňku od podvazků a šel do hajzlu.

Byly to tři roky. Intenzivní, rychlé, zábavné. // Čas k odchodu zvolený vhodně, vzhledem k lákavosti nabídky, po níž jsem svým způsobem vždycky toužil a jiným způsobem tak trochu počítal s tím, že opravdu přijde a vzhledem k posledním událostem a změnám. // Život zaměstnanecký je se všemi těmi pravidly a zvyklostmi celkem okouzlující. Výplatní pásky, čerpání dovolené, výpověď, závodní stravování a kdovíco ještě. // Co to znamenalo: nalezení prostředí, v němž jsem konečně doma. Ideální kombinace touhy někam patřit, mít pravidelný režim a volnost. // sláva a kariéra. // drobná kamarádství, divoké aféry, velká přátelství. //Tuny historek.//Jako jo, líbilo se mi to.// Další kolektiv, v němž jsem se cítil skvěle, z něhož jsem načerpal a teď se mi po něm nebude stýskat. // A na konci? Žádný sentiment. Tak mě tu máš, otevřená náruč a doširoka rozevřené oči. Je suis pret pour tout.

2 komentáře: