pátek 23. prosince 2011

Bleju krev, seru krev, smrkám krev.

Co znamená ta rudá? S zalíbením pozorovat půvabného chlapce, pak si uvědomit, že jde o dívku, a zklamaně se odvrátit. Už dlouho mě nikdo nezaujal tak, jako ta Oranžová štětka. Jedeš v Nebezpečnejch známostech, upozornil mě VK (před rokem mi napsal: stal ses pikarem na plný úvazek). Znovu opakovat, že mám barvitou mimiku. Kolega, kterej mluví vulgárnějc než já i Kurevskej píčus dohromady. Sitcom na téma stalinistická sekce komunistické strany. Kurevskej Grospíčus. Já vím, že na mě pořád myslíš, a máš mě pořád rád. About womanising. A to doporučení mi prej možná napíše Thomas Brussig. A klasika, Robert Californication. Existuje jenom sex. A samozřejmě Smrti - teprve teď jsem přišel na to, že mi nepřijdou jako důvod k truchlení nikdy: vždyť je to jenom odhlášení ze systému. Tento sentimentální cynik...

Žádné komentáře:

Okomentovat