neděle 5. září 2010

Může mít mČ za bratra někoho tak konformního?

Na sebedrás jsem nakonec tu minirecenzi napsal takovou laskavou. Místy je to docela vtipný a je mi jasný, že neni fér kritizovat jeho hrdinu za to, že se chová stupidně ve skvělých situacích, respektive že má rád jiný písničky (ten soundtrack jsem poctivě naposlouchal a líbily se mi asi dva songy - který jsem mimochodem už znal). Je milý a zároveň rozčilující, když se zmíní třeba o skupině Milo anebo nadšeně píše o filmech Wese Andersona. Nebo dokonce o Potrvá. I když jeho vkus je celkově otřesnej. Dobře, prostě rád brečí a tím je to daný. Pochopitelně, Žíhaná má spoustu rysů Nepopsatelný (teoreticky by to mohla bejt přímo ona, i když o tom bych asi věděl –resp. by pak pro ní měl ještě menší význam, než si FP myslí a to by mi ho bylo opravdu líto-) a chování hrdiny dokazuje, že vůbec nepochopil o co tady jde.

Ale co si budem povídat, člověk, co pije morgana, nezaslouží slitování.

7 komentářů:

  1. přečti si radši něco pořádnýho.

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho se chci mČ zeptat, jestli jde o shodu jmen.

    Štítky: Ohlodávání hranic mezi deníkem a grafomanií. Normální lidi, co se považujou za tzv. divný lidi

    OdpovědětVymazat
  3. není to shoda jmen. jsou to bratři, i když mi to taky přijde docela... bizarní?

    OdpovědětVymazat
  4. Jak, bizarní? Víc třeba než že jste sourozenci ty se Zbiejczukovou, domácí tvůrkyní křehkých šperků?

    OdpovědětVymazat
  5. JVJr., tobě přijde Adam jako málo spřízněn s křehkou tvůrkyní šperků...?

    Ale abych se přiznala, mně nepřijde bizarní ani jedno. Asi jsem prostě divná.

    OdpovědětVymazat
  6. To byla rétorická sokratovská otázka: s bratrem jsme v něčem odlišní a v něčem se podobáme, podle mého názoru nijak "bizarně" nevybočujíce z míry, jež je u sourozenců běžná.

    OdpovědětVymazat